Baby Driver (2-Disc Steelbook™ Edition)
2-Disc Steelbook™ Edition
Country of Origin:  United Kingdom,  United States
Production year: 2017
Director:
Rating: Rating
UPC [Locale]: 4-030521-752153
Running time: 1:53 (113 Min.)
Casetype: SteelBook
Format: Color, 2.39:1 Widescreen
Disc-Format: Single-Sided, Double-Layered
Released: December 04, 2017
Collection type: Owned (#1002)
Status: Available
Purchase date: December 04, 2017
Purchase price: Hidden
Review (movie): 0 / 10
Review (video): 0 / 10
Overview
Baby (ANSEL ELGORT), ein junger talentierter Fluchtwagenfahrer, verlässt sich voll und ganz auf den Beat seiner persönlichen Playliste, um der Beste in seinem Job zu sein. Als er das Mädchen seiner Träume (LILY JAMES) trifft, sieht Baby eine Chance, einen Schlussstrich unter sein Gaunerleben zu ziehen und reinen Tisch zu machen. Doch als er genötig wird, für einen Gangsterboss (KEVIN SPACEY) zu arbeiten, und ein zum Scheitern verurteilter Raubüberfall sein Leben, seine Liebe und Freiheit gefährdet, muss er für seine Missetaten geradestehen.
Blu-ray Covers
Baby Driver (2-Disc Steelbook™ Edition)
Baby Driver (2-Disc Steelbook™ Edition)
Links
 • Profile Contributors
 • Invelos Profile Links
 • US IMDb
 • Wikipedia
Genres
Action
Suspense/Thriller
Studios
Production Studios:
 • TriStar Pictures
 • MRC
 • Working Title / Big Talk Pictures
Media Companies:
 • Sony Pictures Home Entertainment
Audio format
German  DTS HD Master Audio 5.1
English  DTS HD Master Audio 5.1
French  DTS HD Master Audio 5.1
Russian  Dolby Digital 5.1
Subtitles
Arabic
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
German
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Russian
Swedish
Turkish
Discs
# Description A B DS DL A DL B
1Main Feature
2Bonus Materials
Features
Scene Access, Feature Trailers, Bonus Trailers, Featurettes, Deleted Scenes, Storyboard Comparisons, Music Videos, Digital Copy
Cast